فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

فرایند پذیرش و تعمیر

نکات مهم در فرآیند پذیرش ، تعمیر ، تحویل

1 : همراه داشتن رسید پذیرش در هنگام مراجعه به مراکز خدمات گارانتی زرین همراه به جهت دریافت دستگاه پذیرش شده الزامی می باشد .


2 : پشتیبان گیری از اطلاعات دستگاه برعهده شرکت نمی باشد و مسئولیت آن بر عهده مشتری است. (حذف اطلاعات دستگاه در صورت نیاز جهت تعمیر و رفع نقص ، توسط شرکت بلامانع می باشد. )


3 : شرکت زرین همراه بابت محافظ صفحه نمایش ( گلس ) ، قاب محافظ ، دستگاه و هر نوع لوازم جانبی که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نمی باشد ، هیچ مسئولیتی ندارد .


4 : هنگام پذیرش دستگاه رمز شخصی دستگاه دریافت می گردد .


5 :  لوازم جانبی از قبیل شارژر ، کابل شارژ ، هندزفری و … شامل گارانتی نمی باشند .

6 : دریافت دستگاه به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید آن منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت می باشد .


7 : لطفا در حفظ و نگهداری کارت گارانتی و رسید پذیرش دقت فرمایید ، در صورت مفقودی کارت و یا مخدوش شدن ، به شرکت اطلاع داده شود .


8 : لازم به ذکر است ، شرکت زرین همراه مسئولیتی در برابر بسته بندی و آسیب دیدن دستگاه در هنگام حمل و نقل ندارد . بنابراین ، در هنگام پست ، داخل جعبه مخصوص پست قرار داده و  پس از ایمن سازی ارسال گردد . ( جعبه و شارژر و متعلقات دستگاه ارسال نگردد )

‫0/5 (0 امتیاز )

فیلتر بر اساس شهر محصول
اراک
اصفهان
تهران
سیستان و بلوچستان
قم
گیلان
مازندران
زرین همراه
فیلتر بر اساس شهر محصول
اراک
اصفهان
تهران
سیستان و بلوچستان
قم
گیلان
مازندران
فیلتر بر اساس شهر محصول
اراک
اصفهان
تهران
سیستان و بلوچستان
قم
گیلان
مازندران
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

زرین همراه