فرایند پذیرش و تعمیر
نکات مهم در فرآیند پذیرش ، تعمیر ، تحویل
1 : همراه داشتن رسید پذیرش در هنگام مراجعه به مراکز خدمات گارانتی زرین همراه به جهت دریافت دستگاه پذیرش شده الزامی می باشد .
2 : پشتیبان گیری از اطلاعات دستگاه برعهده شرکت نمی باشد و مسئولیت آن بر عهده مشتری است. (حذف اطلاعات دستگاه در صورت نیاز جهت تعمیر و رفع نقص ، توسط شرکت بلامانع می باشد. )
3 : شرکت زرین همراه بابت محافظ صفحه نمایش ( گلس ) ، قاب محافظ ، دستگاه و هر نوع لوازم جانبی که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نمی باشد ، هیچ مسئولیتی ندارد .
4 : هنگام پذیرش دستگاه رمز شخصی دستگاه دریافت می گردد .
5 : لوازم جانبی از قبیل شارژر ، کابل شارژ ، هندزفری و … شامل گارانتی نمی باشند .
6 : دریافت دستگاه به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید آن منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت می باشد .
7 : لطفا در حفظ و نگهداری کارت گارانتی و رسید پذیرش دقت فرمایید ، در صورت مفقودی کارت و یا مخدوش شدن ، به شرکت اطلاع داده شود .
8 : لازم به ذکر است ، شرکت زرین همراه مسئولیتی در برابر بسته بندی و آسیب دیدن دستگاه در هنگام حمل و نقل ندارد . بنابراین ، در هنگام پست ، داخل جعبه مخصوص پست قرار داده و پس از ایمن سازی ارسال گردد . ( جعبه و شارژر و متعلقات دستگاه ارسال نگردد )