شرایط گارانتی
گارانتی دستگاه و قطعات
دستگاه از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر به مدت 18 ماه تحت گارانتی خرابی های ناشی از ساخت میباشد .
کلیه دستگاه های شرکت زرین همراه دارای 10 سال پشتیبانی از قطعات و نرم افزار می باشد .
توجه توجه :
در صورت بروز برخی مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری حفظ اطلاعات مشتری تضمین نمی گردد .
ارائه فاکتور خرید معتبر و کارت گارانتی جهت ارائه کلیه خدمات الزامی میباشد .
شرایط تعویض دستگاه
در مواردی که دستگاه از ابتدای راه اندازی ، دارای ایراد سخت افزاری ناشی از تولید باشد و مشتری قبل از اتمام 7 روز از تاریخ فاکتور و یا فعالسازی دستگاه هر کدام که به تشخیص کارشناس فنی محرز گردد و دستگاه را به مرکز خدمات ارائه نماید مشروط به تایید کارشناس فنی و مدیر خدمات مشتریان و طبق سایر ضوابط گارانتی دستگاه وی تعویض خواهد شد .
توجه توجه :
مشکلات نرم افزاری دستگاه شامل تعویض دستگاه نخواهد شد .
شرایط گارانتی باطری دستگاه
دستگاه های دارای باطری خارجی ، 3 ماه از تاریخ فعالسازی دستگاه و فاکتور خرید معتبر تحت گارانتی میباشد .
دستگاه های دارای باطری داخلی ، مطابق با گارانتی دستگاه به مدت 18ماه از تاریخ فعالسازی دستگاه و فاکتور خرید معتبر تحت گارانتی می باشند .
مواردی که دستگاه را از گارانتی خارج می کند
1 : هرگونه ضربه خوردگی ، تماس با مایعات و رطوبت ، نصب نرم افزار و برنامه های غیر مجاز و روت دستگاه .
2 : سرویس در مراکز متفرقه یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز .
3 : نگهداری و استفاده ناصحیح و خارج ساختن محصولات از حالت عادی .
4 : خرابی به دلیل استفاده از لوازم جانبی و باتری . غیراصل و تایید نشده از سوی شرکت .
5 : مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال ( IMEI ) در کارت گارانتی و یا دستگاه .
6 : این گارانتی شامل لوازم جانبی دستگاه از قبیل : کاور، هندزفری ، شارژر ، باتری ، کارت حافظه و دیگر متعلقات نمی گردد .
شرایط فاکتور معتبر
1 : فاکتور خرید دارای سربرگ ، مهر فروشگاه و امضا فروشنده باشد .
2 : آدرس دقیق فروشگاه و شماره تماس در فاکتور خرید درج شده باشد .
3 : نام و نام خانوادگی مشتری در فاکتور خرید درج شده باشد .
4 : فاکتور خرید مخدوش نبوده و بدون خط خوردگی باشد .
5 : تاریخ در فاکتور خرید درج شده باشد .
6 : اطلاعات کامل دستگاه در فاکتور خرید درج شده باشد ( مدل ، IMEI ) .