خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش زرین همراه
شرکت زرین همراه به منظور ایجاد اطمینان در استفاده از خدمات گارانتی و جلب رضایت مشتریان عزیز، متعهد است در هنگام استفاده از گارانتی تلفن همراه ، حقوق آنها را به اطلاع آنها برساند.
شرایط ابطال گارانتی
- نگهداری و استفاده نادرست و هرگونه آسیبی که باعث تغییر در شکل طبیعی دستگاه شود.
- تمام دستگاه های تلفن همراه تعویض شده به دلیل شامل گارانتی بودن دوباره با 18 ماه گارانتی تحت پوشش قرار می گیرند.
- هرگونه تماس با مایعات باعث می شود رطوبت از مسیری که سنسور رطوبت نصب شده است وارد دستگاه شود.
- سرویس و تعمیر یا اصلاح محصول توسط تکنسین ها و تعمیرکارانی غیر از زرین همراه.
- شماره سریال دستگاه ( IMEI ) را در کارت اطلاعات یا دستگاه تغییر دهید یا تغییر دهید .
- روت ( ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه ) سیستم عامل .
- مشکلات ناشی از ارائه دهندگان خدمات شرکت های مختلف یا مشکلات ناشی از دانلود و نصب کردن نرم افزارهای که مورد تایید شرکت نمی باشد .
- اتمام زمان گارانتی ، لازم به ذکر است مدت زمان گارانتی 18 ماه از تاریخ خرید دستگاه یا فعال سازی آن ( هر کدام که دیرتر باشد ) می باشد .
- لوازم داخل جعبه ( آداپتور ، کابل و … ) به مدت 6 ماه از ابتدای گارانتی دستگاه شامل گارانتی می باشد .
- مهم : برای مشاهده اطلاعات نمایندگی های زرین همراه به بخش زیر مراجعه نمایید.
نمایندگان زرین همراه در سراسر ایران
استان های دارای نماینده
استان های بدون نماینده
0/5 (0 نظر)